مشخصات فنی یکی دیگر از اعضای خانواده شیائومی ۱۴ فاش شد

در حالی مشخصات مربوط به شیائومی ۱۴ پرو پلاس فاش شد که این شرکت با عرضه ۴ عضو این خانواده خود را برای رقابت سخت با گوشی های هوشمند موجود در بازار آماده می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فصل پاییز همزمان با معرفی محصولات جدید در بسیاری از شرکت های سازنده گوشی های هوشمند است. شیائومی نیز به عنوان عضوی از این صنعت در حال کار روی پرچمدار جدید خود یعنی شیائومی ۱۴ است. این پرچمدار دارای ۴ عضو با نام های استاندارد، پرو، پرو پلاس و اولترا خواهد بود. با وجود عدم تایید مدل پرو پلاس توسط این شرکت برخی گزارش های اخیر که توسط افشاگر معروف در توییتر به نام دیجیتال چت استیشن منتشر شده نشان می دهد چنین دستگاهی عرضه خواهد شد.

طبق گزارش منتشر شده توسط نوت بوک چک، تمام اعضای خانواده این پرچمدار به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز است و در مدل پرو پلاس نیز از دوربین ساخت لایکا استفاده شده تا بتواند با شبائومی ۱۳ اولترا نسخه جهانی رقابت کند‌‌. همچنین احتمالا سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی در این گوشی استفاده شده و دوربین تله فوتو نیز از نوع پریسکوپی خواهد بود.

طبق اطلاعات اخیر شیائومی در نسخه ۱۴ مدل استاندارد از باتری ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعتی و در مدل های بالاتر از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. همچنین این مدل ها قابلیت پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی را خواهند داشت.

منبع خبر مشخصات فنی یکی دیگر از اعضای خانواده شیائومی ۱۴ فاش شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

 

​موبایل, ویژه در حالی مشخصات مربوط به شیائومی ۱۴ پرو پلاس فاش شد که این شرکت با عرضه ۴ عضو این خانواده خود را برای رقابت سخت با گوشی های هوشمند موجود در بازار آماده می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فصل پاییز همزمان با معرفی محصولات جدید در بسیاری از شرکت های
منبع خبر مشخصات فنی یکی دیگر از اعضای خانواده شیائومی ۱۴ فاش شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد. 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *