در پلتفرم ایکس به جای توییت پست ارسال می‌کنید

برند توییتر هفته پیش توسط ایلان ماسک تغییر نام داد و نام ایکس به خود گرفت. حتی لوگوی این شبکه اجتماعی نیز تغییر کرد. در حال حاضر تنها نام توییت از توییتر باقی مانده و اکنون به نظر می رسد این بخش نیز تغییر نام داده و به صورت مقطعی به نام پست در آمده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به تغییر نام توییت به دست طی زمانی کوتاه و مجددا باز گشت نام توییت می توان فهمید این شرکت مجددا تغییراتی را روی این پلتفرم ایجاد کرده و به زودی شاهد نام پست خواهیم بود. اگر چه این موضوع به صورت خبر رسمی توسط مسئولان ایکس منتشر نشده است. اما یک کاربر در ایکس متوجه این تغییر کوتاه شد.‌Evelin Jeneidy متوجه شد دکمه توییت برای مدت کوتاهی به نام Post تغییر نام داده و مجددا به حالت عادی برگشت.

عنوان توییت در توییتر جدا از این پلتفرم به یک فعل در این شبکه اجتماعی تبدیل شده بود. اما اکنون توییت نیز بخشی از دنیای فناوری گذشته محسوب میشود که سوری شده است.

قراربود توییت ها کوتاه و حداکثر ۱۴۰ نویسه ای باشند. زیرا اعتقاد بر این بود که نوشته ها کوتاه و گیرا باشند. پیشتر ورود ماسک تعداد نویسه ها به ۲۸۰ افزایش یافت. البته باید کاربران سرویس توییتر بلو را در نظر نگیریم. با توجه به تلاش ماسک برای میزبانی این پلتفرم از عکس، ویدیو و صوت دیگر وجود نام توییت در آن بی‌معنی بوده و حذف این کلمه بخشی از تلاش ماسک برای تبدیل شدن به پلتفرم همه چیز است.

منبع خبر در پلتفرم ایکس به جای توییت پست ارسال می‌کنید پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

 

​نرم‌افزار و اپلیکیشن‌ها, ویژه برند توییتر هفته پیش توسط ایلان ماسک تغییر نام داد و نام ایکس به خود گرفت. حتی لوگوی این شبکه اجتماعی نیز تغییر کرد. در حال حاضر تنها نام توییت از توییتر باقی مانده و اکنون به نظر می رسد این بخش نیز تغییر نام داده و به صورت مقطعی به نام پست در آمده
منبع خبر در پلتفرم ایکس به جای توییت پست ارسال می‌کنید پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد. 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *