تصمیم سامسونگ برای ساخت گوشی‌های تاشو ضد گرد و غبار همچنان ادامه دارد

سامسونگ تلاش داشت تا گوشی های تاشو نیل حدید این شرکت به قابلیت مقاومت در برابر گرد و غبار مجهز باشد. اما این اتفاق به دلیل وجود مشکلات فراوان روی نداد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از آنکه سامسونگ از گوشی های تاشو نسل جدید رونمایی کند شایعاتی در زمینه مقاوم بودن آنها به گرد و غبار منتشر شده بود. اما این خبری صحت نداشته و در نهایت گوشی های نسل جدید تاشو تنها دارای گواهی مقاومت در برابر نفوذ آب را داشتند.

تی ام روه، رییس بخش موبایل سامسونگ در این باره می گوید: این شرکت به تلاش های خود برای پیدا کردن راهی که بتوان گوشی های تاشو را ضد گرد و غبار کرد ادامه می دهد. این غول کره ای برای اضافه کردن این قابلیت به نسل پنجم گوشی های تاشو تلاش بسیار کرد اما مشکلات فنی مانع از انجام آن شد.

روه در این مورد می گوید: برای اضافه شدن این قابلیت به زمان بیشتری نیاز است. به گفته وی سامسونگ از نیاز کاربران به این ویژگی اطلاع داشته و به همین دلیل متعهد است تا برای دستیابی به آن حداکثر تلاش خود را انجام دهد.

البته این مشکلات به دلیل وجود قطعات منعطف و تاشو و همچنین لولا چندان کوچک نیستند. روه می گوید اولین نسخه گوشی های تاشو سامسونگ نسبت به نفوذ آب مقاوم نبودند. اما این قابلیت اکنون در مدل های بعدی وجود دارد. بنابراین دستیابی به قابلیت مذکور در آینده چندان دور از انتظار نیست.

منبع خبر تصمیم سامسونگ برای ساخت گوشی‌های تاشو ضد گرد و غبار همچنان ادامه دارد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

 

​موبایل, ویژه سامسونگ تلاش داشت تا گوشی های تاشو نیل حدید این شرکت به قابلیت مقاومت در برابر گرد و غبار مجهز باشد. اما این اتفاق به دلیل وجود مشکلات فراوان روی نداد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از آنکه سامسونگ از گوشی های تاشو نسل جدید رونمایی کند شایعاتی در زمینه مقاوم
منبع خبر تصمیم سامسونگ برای ساخت گوشی‌های تاشو ضد گرد و غبار همچنان ادامه دارد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد. 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *