اپل آیفون های ۱۵ را با چه قیمتی عرضه خواهد کرد؟

در حالی که هنوز دو ماه تا عرضه گوشی های آیفون فرصت باقی است ، قیمت این مدل از گوشی های آیفون توسط یک تحلیلگر خوش سابقه فاش شده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از تحلیلگران بازار موبایل به نام تیم لانگ، از افزایش قیمت گوشیهای آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس خبر داد. این فرد می گوید با توجه به مصاحبه ای که با زنجیره تامین این گوشی انجام داده به چنین نتیجه ای رسیده است.

لانگ اخیرا یادداشت خود در این زمینه را به نشریه مک رومرز ارائه کرده و گفته است آیفون ۱۵ پرو احتمالا ۱۰۰ دلار افزایش قیمت خواهد داشت. همچنین آیفون ۱۵ پرومکس نیز بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ دلار بیشتر از ۱۴ پرومکس خواهد بود. به گفته وی دو مدل معمولی آیفون یعنی آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس تغییر قیمتی نخواهند داشت. در صورت صحت این اطلاعات اپل آیفون ۱۵ را با قیمت ۷۹۹ دلار و مدل آیفون ۱۵ پلاس را با ۸۹۹ دلار عرضه می کند. از طرفی آیفون ۱۵ پرو نیز با قیمت ۱۰۹۹ دلار و پرومکس با قیمت ۱۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

در صورتی که سنت سال‌های پیش اپل همچنان ادامه پیدا کند شرکت آیفون‌های جدید را تا اواخر شهریور معرفی خواهد کرد. گزارش‌های قبلی آیفون ۱۵ مجهز به پورت usb c است و در مدل‌های پرو نیز از فریم تیتانیومی استفاده شده است. همچنین اپل در نسخه جدید آیفون به جای اسلایدر میوت از دکمه‌های فشاری استفاده خواهد کرد.

منبع خبر اپل آیفون های ۱۵ را با چه قیمتی عرضه خواهد کرد؟ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

 

​موبایل, اپل در حالی که هنوز دو ماه تا عرضه گوشی های آیفون فرصت باقی است ، قیمت این مدل از گوشی های آیفون توسط یک تحلیلگر خوش سابقه فاش شده است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از تحلیلگران بازار موبایل به نام تیم لانگ، از افزایش قیمت گوشیهای آیفون ۱۵ پرو و
منبع خبر اپل آیفون های ۱۵ را با چه قیمتی عرضه خواهد کرد؟ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد. 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *