ناسا پلتفرم استریم خود با نام NASA+ را توسعه می دهد

ناسا قصد دارد از پلتفرم استریم خود در تابستان امسال رونمایی کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آژانس فضایی ایالات متحده در هال حاضر برای پخش رویدادهای خود از وبسایت استفاده می کند. اما امسال قصد دارد پلتفرم استریم خود به نام NASA+ را رونمایی کند. در این پلتفرم علاوه بر ویدیوهای زنده، برخی محتواهای ویدیویی نیز نمایش داده خواهد شد.

ناسا در بیانیه ای ضمن اعلام این خبر گفته است این سرویس جدید از طریق نسخه های اندروید و iOS این آژانس نیز در اختیار قرار خواهد گرفت. یکی از نکات مهم این سرویس ارائع محتواها به صورت رایگان و عدم نمایش تبلیغات است.

این آژانس علاوه بر معرفی پلتفرم استریم موقعیت دیجیتال خود را نیز کاملا بازسازی خواهد کرد. تجربه وب جدید این آژانس جمع آوری داده های مربوط به ماموریت ها و پروژه های تحقیقاتی است که شامل پروژه و بروزرسانی برنامه آرتمیس نیز خواهد شد.

آژانس فضایی ایالات متحده برای نمایش برنامه های خود از وبسایت های متعددی استفاده می کند. راه اندازی استریم نیز شامل محتوای همه این وبسایت ها خواهد شد. از طرفی قابلیت های جستجو در تجربه جدید ناسا دسترسی به اطلاعات وبسایت ها را نیز آسان تر خواهد کرد.

منبع خبر ناسا پلتفرم استریم خود با نام NASA+ را توسعه می دهد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

 

​فضا و نجوم ناسا قصد دارد از پلتفرم استریم خود در تابستان امسال رونمایی کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آژانس فضایی ایالات متحده در هال حاضر برای پخش رویدادهای خود از وبسایت استفاده می کند. اما امسال قصد دارد پلتفرم استریم خود به نام NASA+ را رونمایی کند. در این پلتفرم علاوه بر ویدیوهای
منبع خبر ناسا پلتفرم استریم خود با نام NASA+ را توسعه می دهد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد. 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *