رفتن به نوشته‌ها

هکرها با سوءاستفاده از نقص‌های 5G می‌توانند از کاربران گوشی‌های هوشمند جاسوسی کنند

محققان می‌گویند، هکرها با سوء‌استفاده از آسیب‌پذیری‌ بیس‌باند 5G می‌توانند از کاربران جاسوسی کنند.

 

Zoomit 

محققان می‌گویند، هکرها با سوء‌استفاده از آسیب‌پذیری‌ بیس‌باند 5G می‌توانند از کاربران جاسوسی کنند. 

منتشر شده در اپل

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *