۵۰۰ میلیارد تومان؛ ضرر مالی تقلب در تبلیغات آنلاین به کسب‌وکارهای ایرانی

آمارها نشان می‌دهد که با وجود فیلترینگ، ۶۲ درصد از تبلیغات کلیکی کسب‌وکارها در یک سال گذشته در اینستاگرام و ۳۵ درصدشان در تلگرام انجام شده است.

 

Zoomit 

آمارها نشان می‌دهد که با وجود فیلترینگ، ۶۲ درصد از تبلیغات کلیکی کسب‌وکارها در یک سال گذشته در اینستاگرام و ۳۵ درصدشان در تلگرام انجام شده است. 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اپل

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *