فناوری جدید محققان کنترل DNA از طریق الکتریسیته را ممکن می‌کند

دانشمندان دانشگاه زوریخ نوعی ابزارهای سلامتی پوشیدنی توسعه داده اند که می تواند باعث افزایش و تقویت سلامت بدن شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان سوییسی تکنولوژی جدیدی را راه اندازی کرده اند که می تواند با کمک پالس های کوچک الکتریسیته تولید انسولین در موش های دارای بافت پانکراس انسانی را افزایش دهد. این قابلیت که رابط الکتروژنیک نام گرفته است می تواند برای ژن های غیرفعال استفاده شود.

از طرفی افزایش تولید انسولین به بیماران دیابتی کمک خواهد کرد. در این آزمایش از سلول های پانکراس انسانی در موش های دارای بیماری دیابت استفاده شد. سپس از سوزن های طبی برای تحریک سلول ها با جریان مستقیم استفاده کردند.

به گفته دانشمندان تکنولوژی مورد بحث با نام تنظیم جریان مستقیم دارت با کمک محرک می تواند فناوری های موجود در گجت های تکنولوژی را با بدن های بیولوژی مرتبط کند. انسان ها با تعدادی ژن متولد میشوند و کد ژنتیکی آنها در طول عمر دست نخورده باقی می ماند. اما فعال بودن آنها در طول عمر و با تغییر عادت ها تغییر خواهد کرد. فناوری دارت می تواند برخی از این عادت ها را تغییر دهد.

منبع خبر فناوری جدید محققان کنترل DNA از طریق الکتریسیته را ممکن می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

تکنا

دانشمندان دانشگاه زوریخ نوعی ابزارهای سلامتی پوشیدنی توسعه داده اند که می تواند باعث افزایش و تقویت سلامت بدن شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان سوییسی تکنولوژی جدیدی را راه اندازی کرده اند که می تواند با کمک پالس های کوچک الکتریسیته تولید انسولین در موش های دارای بافت پانکراس انسانی
منبع خبر فناوری جدید محققان کنترل DNA از طریق الکتریسیته را ممکن می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *