بررسی رفتار کاربران اسنپمارکت در جنگ ۱۲ روزه؛ رشد ۴ برابری فروش کالاهای کنسروی
در بحران ۱۲ روزه، میانگین ارزش سبد خرید کاربران اسنپمارکت در مناطق درگیر جنگ ۲ برابر شد و کنسرو سبزیجات و حبوبات بیشترین رشد فروش را تجربه کردند. Zoomit در بحران ۱۲ روزه، میانگین ارزش سبد خرید کاربران اسنپمارکت در مناطق درگیر جنگ ۲ برابر شد و کنسرو سبزیجات و حبوبات بیشترین رشد فروش …
Read more “بررسی رفتار کاربران اسنپمارکت در جنگ ۱۲ روزه؛ رشد ۴ برابری فروش کالاهای کنسروی”