رفتن به نوشته‌ها

اینستاگرام آزمایشی را شروع کرده که شاید احساسات شما را جریحه‌دار کند!

اینستاگرام آزمایشی را شروع کرده که شاید احساسات شما را جریحه‌دار کند!شاید لازم باشد از این به بعد، هنگام انتشار محتوا در اینستاگرام، با تأمل بیشتری عمل کنید. هشتگ‌ها یکی از ویژگی‌های اصلی اینستاگرام هستند که از زمان معرفی در سال ۲۰۱۱ میلادی (۱۳۹۰ شمسی) تا کنون، به ندرت تغییر کرده‌اند. با این حال، متا (Meta) اکنون در حال آزمایش چیزی است که احتمالاً بزرگترین تغییر در نحوه استفاده از هشتگ‌ها در تاریخ اینستاگرام خواهد بود.
اینستاگرام در حال آزمایش محدودیت سه هشتگ برای هر پست است
چندین کاربر در ردیت (Reddit) گزارش داده‌اند که اینستاگرام در حال محدود کردن تعداد هشتگ‌هایی است که می‌توانند به پست‌های خود اضافه کنند. هنگام تلاش برای افزودن بیش از سه هشتگ در بخش توضیحات یک پست جدید، برنامه با یک پیام خطا مواجه می‌شود.
اینستاگرام این محدودیت را به طور رسمی اعلام نکرده است و ظاهراً هنوز برای همه حساب‌ها اعمال نمی‌شود. به عنوان مثال، حساب کاربری PhoneArena در اینستاگرام با این محدودیت مواجه شده است، اما حساب شخصی نویسنده گزارش خیر.
به احتمال زیاد، متا در حال آزمایش این تغییر بر روی تعداد محدودی از حساب‌ها است، پیش از آنکه تصمیم نهایی را برای اعمال آن بر روی تمامی کاربران بگیرد. این احتمال نیز وجود دارد که این “ویژگی” مانند تغییرات اخیر در طراحی اینستاگرام، به آرامی در حال گسترش باشد.
اینستاگرام
اینستاگرام در عصر جدید
اینستاگرام برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ هشتگ‌ها را معرفی کرد و از آن زمان، این ویژگی یکی از بهترین راه‌ها برای یافتن پست‌ها در مورد موضوعات خاص بوده است. در واقع، سال‌ها هشتگ‌ها برای رسیدن به مخاطبان خارج از فالوورهای شما حیاتی بودند. اینستاگرام پیش‌تر محدودیت ۳۰ هشتگ برای هر پست را تعیین کرده بود.
با اینکه این تغییر ممکن است ضربه‌ای برای تولیدکنندگان محتوا تلقی شود، اما باید در نظر داشت که هشتگ‌ها به اندازه گذشته اهمیت ندارند. اکنون، صفحه اکسپلور (Explore) اینستاگرام، پست‌ها و ریلزها را بر اساس محتوای آن‌ها، توضیحات، و عوامل متعدد دیگری به کاربران نمایش می‌دهد. حتی آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، بارها اظهار کرده است که هشتگ‌ها به افزایش بازدید یک پست کمکی نمی‌کنند و بیشتر به عنوان ابزاری برای دسته‌بندی محتوا عمل می‌کنند.
اینستاگرام
نسل هزاره، به عصر نسل Z خوش آمدید
انتخاب هشتگ‌های صحیح برای یک پست اینستاگرامی، یک مهارت اساسی برای بسیاری از افراد نسل هزاره در اواسط دهه ۲۰۱۰ (۱۳۹۴ شمسی) بود. اکنون، استفاده بیش از حد از هشتگ‌ها باعث می‌شود کاربر شبیه کسی به نظر برسد که در سال ۲۰۱۵ جا مانده یا بیش از حد تلاش می‌کند. با این حال، این تغییر شاید نوعی حمله غیرضروری علیه نسل هزاره باشد. اگر هشتگ‌ها بر میزان دسترسی (Reach) پست تأثیری نمی‌گذارند، چرا باید محدود شوند، اینستاگرام؟
به مطالعه ادامه دهید:

پشت صحنه تحویل غذای پهپادی در فنلاند: از آب و هوای خشن تا سودآوری چشمگیر
نحوه استفاده از گوگل مپس برای همیشه تغییر می‌کند!
ChatGPT سه ساله شد!
گلکسی S26 اولترا؛ ۴.۵ دلیل برای ارتقا و یک نکته منفی بزرگ

نوشته اینستاگرام آزمایشی را شروع کرده که شاید احساسات شما را جریحه‌دار کند! اولین بار در موبایلستان. پدیدار شد.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *