بررسی رفتار کاربران اسنپ‌مارکت در جنگ ۱۲ روزه؛ رشد ۴ برابری فروش کالاهای کنسروی

در بحران ۱۲ روزه، میانگین ارزش سبد خرید کاربران اسنپ‌مارکت در مناطق درگیر جنگ ۲ برابر شد و کنسرو سبزیجات و حبوبات بیشترین رشد فروش را تجربه کردند.

 

Zoomit 

در بحران ۱۲ روزه، میانگین ارزش سبد خرید کاربران اسنپ‌مارکت در مناطق درگیر جنگ ۲ برابر شد و کنسرو سبزیجات و حبوبات بیشترین رشد فروش را تجربه کردند. 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *