رفتن به نوشته‌ها

آمازون با الگوریتم قیمت‌گذاری مخفیانه، یک میلیارد دلار سود به جیب زد

الگوریتم‌های قیمت‌گذاری ناعادلانه، تبلیغات آزاردهنده و فرآیند گمراه‌کننده‌ی ثبت‌نام در سرویس پرایم؛ FTC بار دیگر یقه‌ی آمازون را گرفته است.

 

Zoomit 

الگوریتم‌های قیمت‌گذاری ناعادلانه، تبلیغات آزاردهنده و فرآیند گمراه‌کننده‌ی ثبت‌نام در سرویس پرایم؛ FTC بار دیگر یقه‌ی آمازون را گرفته است. 

منتشر شده در اپل

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *