رفتن به نوشته‌ها

تعریف دبیرخانه و وظایف آن با اتوماسیون اداری یار

دبیرخانه مسئولیت ثبت، بایگانی و گردش کلیه اسناد و مکاتبات را برعهده دارد. در این مطلب وظایف و اهمیت دبیرخانه در کسب‌وکارها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

Zoomit 

دبیرخانه مسئولیت ثبت، بایگانی و گردش کلیه اسناد و مکاتبات را برعهده دارد. در این مطلب وظایف و اهمیت دبیرخانه در کسب‌وکارها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. 

منتشر شده در اپل

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *