تشخیص و حذف محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی با استفاده از تصویر و صدای افراد مشهور توسط یوتیوب ممکن شد. یوتیوب با همکاری آژانس هنرمندان خلاق (CAA) در حال توسعه ابزارهایی برای کمک به سازندگان محتوا در شناسایی و حذف محتوایی است که از تصاویر و صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی آنها استفاده میکند.
به گزارش سرویس شبکه های اجتماعی رسانه اخبار فناوری تکنا به نقل از روابط عمومی یوتیوب، این شرکت در ماه سپتامبر اعلام کرد که در حال برنامهریزی برای ارائه ابزارهایی است که به سازندگان محتوا کمک میکند تا با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی که از تصاویر و صداهای آنها استفاده میکند، مقابله کنند. اکنون، یوتیوب اعلام کرده است که میتواند به افراد مشهور (و به زودی به سازندگان محتوا) توانایی مدیریت نسخههای AI از تصویر خود، مانند چهره خود “در مقیاس بزرگ” را بدهد.
سال گذشته، CAA از CAAVault رونمایی کرد که تصاویر دیجیتال، از جمله چهره، بدن و صداهای مشتریان خود را اسکن و ذخیره میکند. یوتیوب همچنین در حال کار بر روی “فناوری شناسایی آواز مصنوعی” است که محتوای AI را که سعی در تقلید صدای خوانندگان دارد، تشخیص میدهد. یوتیوب قبلاً به شرکتهای موسیقی اجازه داده است تا درخواست حذف محتوای AI را که صدای یک هنرمند را شبیهسازی میکند، ارائه دهند و همچنین در اوایل سال جاری، شروع به الزام سازندگان به برچسبگذاری ویدیوهای حاوی محتوای تولید شده توسط AI کرد.
منبع این خبر رسانه فناوری تکنا است. برای دیدن دیگر خبرها به تکنا مراجعه کنید.
منبع خبر قابلیت جدید یوتیوب برای شناسایی و حذف دیپ فیک پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.
تکنا
تشخیص و حذف محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی با استفاده از تصویر و صدای افراد مشهور توسط یوتیوب ممکن شد. یوتیوب با همکاری آژانس هنرمندان خلاق (CAA) در حال توسعه ابزارهایی برای کمک به سازندگان محتوا در شناسایی و حذف محتوایی است که از تصاویر و صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی آنها استفاده
منبع خبر قابلیت جدید یوتیوب برای شناسایی و حذف دیپ فیک پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.