رفتن به نوشته‌ها

اینستاگرام مدیریت پیغام‌های دریافتی را برای تولیدکنندگان محتوا ساده‌تر می‌کند

آپدیت اخیر اینستاگرام، امکان فیلترکردن پیام‌های دایرکت را براساس منابع مختلف و نوع فرستنده‌ی آن‌ها دراختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد.

 

Zoomit 

آپدیت اخیر اینستاگرام، امکان فیلترکردن پیام‌های دایرکت را براساس منابع مختلف و نوع فرستنده‌ی آن‌ها دراختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد. 

منتشر شده در اپل

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *