بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در هفته آینده برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه میشود و گفته شده که روی نرخ 60 فریم بر ثانیه قفل خواهد شد. این موضوع در بسیاری از نقدهای منتقدان پیرامون نسخه PC بازی MGS Delta: Snake Eater ذکر شده است.
ریمیک بازی موردانتظار Metal Gear Solid 3 از موتور گرافیکی «آنریل انجین 5» (Unreal Engine 5) بهره میبرد؛ بنابراین، از نظر تئوری، کاربران با دستکاری فایل Engine.ini، نرخ فریم را آزاد میکنند. انجام این کار باید نسبتاً آسان باشد،مگر اینکه «کونامی» (Konami) پیکربندی بازی را رمزگذاری کرده باشد.
یادآور میشود که افت فریم و لگ در بازی موردبحث، بهمانند نسخه PC عنوان Mafia: The Old Country (بهرهگیری از موتور آنریل 5) بروز پیدا میکند. دارندگان کامپیوترهای شخصی برای اجرای بازی MGS Delta: Snake Eater، حداقل به پردازنده Intel i5-8600 یا AMD Ryzen 5 3600 با 16 گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060 Super احتیاج دارند. گفتنی است که بازی مذکور حدود 100 گیگابایت از فضای هارد دیسک کامپیوتر را اشغال میکند.
تاریخ عرضه نسخه PC بازی MGS Delta: Snake Eater
طبق گفتههای منتقدان، کنسولهای PS5 و Xbox Series X/S توانایی اجرای بازی MGS Delta: Snake Eater روی نرخ 60 فریم بر ثانیه را ندارند. بهعنوان مثال، نرخ فریم بازی نامبرده در مناطق جنگلی روی کنسول میاننسلی PS5Pro به میانه 40 کاهش مییابد. بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در تاریخ 6 شهریور 1404 (مصادف با 28 آگوست 2025) با قیمت 80 یورو عرضه میشود. مشخص نیست که پورت کامپیوتر ریمیک Metal Gear Solid 3 از قفل ضدکرک «دنوو» (Denuvo) استفاده خواهد کرد یا خیر.
کاربران PC امیدوار هستند که بهمانند بازی Silent Hill 2 Remake، این عنوان هم از قفل Denuvo برخوردار نباشد. بازی MGS Delta: Snake Eater با بازخوردهای مثبت منتقدان و اهالی رسانه مواجه شده و میانگین امتیاز 86 از 100 را در وبسایت Metacritic دریافت کرده است. لطفاً نظرات خود را درباره نرخ فریم بازی MGS Delta: Snake Eater با ما به اشتراک بگذارید.
اولین باشید که نظر می دهید