استودیوی چینی Aurogon Shanghai بهتازگی از بازی اکشن و نقشآفرینی Swords of Legends رونمایی کرده است. این بازی با بهرهگیری از موتور گرافیکی «آنریل انجین 5» (Unreal Engine 5)، حالوهوای عنوان تحسینشده Black Myth: Wukong را زنده میکند.
بازی Swords of Legends یک دنباله مستقیم از مجموعه داستانی و تکنفره GuJian محسوب میشود. بهعبارتدیگر، این بازی ادامه داستان نسخههای قبلی سری GuJian خواهد بود و بازیکنان با یک اثر کاملاً جدید و در بستر «ریبوت» (Reboot) مواجه نمیشوند. توسعهدهندگان از همان عناصر استثنایی بازی اول GuJian برای ساخت پروژه Swords of Legends استفاده کردهاند و سپس با ایدهها، شخصیتها و ماجراجوییهای جدید آمیخته شدهاند.
جهان بازی Swords of Legends قرار است بسیار بزرگ باشد و بازیکنان را به اکتشاف ترغیب کند. این جهان بخش قابلتوجهی از تاریخ، فرهنگ، اساطیر و اسرار تمدن چین کُهن را نشان میدهد. همانطور که گفتیم، بازی مذکور از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 استفاده میکند؛ بنابراین از جنبه فنی، با عنوان Black Myth: Wukong شباهت دارد.
گفتنی است که فرایند توسعه بازی Swords of Legends از سال 2021 آغاز شد. سپس در سال 2024، سرمایهگذاری بیشتری روی این پروژه صورت گرفت تا ظرفیت استودیوی سازنده افزایش پیدا کند. به بیان دقیقتر، بازی موردبحث حدود دو سال در فرایند کامل ساخت قرار داشته است. بازی Swords of Legends از سبک ویژهای با نام Wide Linear برای توصیف گیم پلی خود استفاده میکند.
معرفی سبک Wide Linear در بازی Swords of Legends
سبک Wide Linear به بازیکن آزادی عمل میدهد تا با سرعت دلخواه خود مناطق را کاوش کند؛ اما همچنان مسیر و پیشرفت مشخصی برای دنبالکردن وجود دارد. این بازی به گونهای طراحی شده است که هم حس باز بودن و هم هدایتشدن را القا کند و به بازیکنان بهترینهای هر دو جهان را بدهد؛ آزادی برای کاوش و داستانی متمرکز برای تجربه. توسعهدهندگان خاطرنشان کردهاند که بازی Swords of Legends یک اثر کاملاً سولزلایک (Souls-like) نخواهد بود.
هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای بازی Swords of Legends مشخص نشده است؛ احتمالاً برای انتشار روی کنسولها و پلتفرم PC در سال میلادی 2028 آماده میشود. شما میتوانید تریلر گیم پلی بازی Swords of Legends را در پایین صفحه تماشا کنید:
اولین باشید که نظر می دهید