گزارش رمدی؛ راکستار روی فرایند توسعه ریمیک Max Payne 1+2 مستقیم نظارت می‌کند

گزارش کاری و مالی اخیر استودیوی فنلاندی «رمدی» (Remedy) نشان می‌دهد که شرکت «راکستار» (Rockstar) روی فرایند توسعه ریمیک Max Payne 1+2 به‌صورت مستقیم نظارت می‌کند. استودیو Remedy همچنین اطلاعات جدیدی از میزان فروش بازی FBC: Firebreak و وضعیت تولید بازی Control 2 به اشتراک گذاشت.

کاربران هنوز مطمئن نیستند که ریمیک Max Payne 1+2 چقدر تا انتشار فاصله دارد؛ اما خبر خوب این است که این پروژه با همکاری مشترک «رمدی» و «راکستار»، اکنون در مرحله تولید کامل به سر می‌برد و «حرکت ثابتی» به سمت «مرحله اصلی بعدی» در حال انجام است. بیانیه استودیو Remedy درباره فرایند ساخت ریمیک Max Payne 1+2 بدین‌ شرح است:

پروژه بازسازی مکس پین 1 و 2 به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و همچنان در مرحله تولید کامل قرار دارد. در سه‌ماهه دوم، تیم سازنده با حرکت ثابتی که از اوایل سال داشت، پیشرفت قابل‌توجهی را تجربه کرد. همکاری با راکستار گیمز به‌صورت مستقیم و تأثیرگذار انجام می‌شود و هماهنگی را با پیشرفت پروژه به سمت مرحله اصلی بعدی تضمین می‌کند.

توسعه هم‌زمان پروژه‌های Max Payne 1+2 و Control 2

علاوه بر پروژه ریمیک Max Payne 1+2، فرایند ساخت بازی اکشن و ماجراجویی Control 2 نیز به خوبی پیش می‌رود. استودیو Remedy اکنون روی عناصر گیم‌ پلی، محیط‌ها و ماموریت‌ها در طراحی بازی Control 2 کار می‌کند و «سم لیک» (Sam Lake) امیدوار است که در ماه‌ها و سال‌های آینده، «بازی مذکور را به یک محصول تجاری قوی تبدیل کند».

با بررسی جنبه مالی استودیو Remedy، به نظر می‌رسد که این توسعه‌دهنده فنلاندی در سه‌ ماه گذشته در وضعیت مطلوبی قرار داشته است. درآمد استودیوی موردبحث نسبت به مدت مشابه سال گذشته 63.5 درصد افزایش یافته است. به بیان دقیق‌تر، قراردادهای خدمات اشتراکی Sony و Microsoft (مربوط به بازی آنلاین و چندنفره FBC: Firebreak) در پیشرفت مالی این توسعه‌دهنده فنلاندی کمک کرده است.

ریمیک Max Payne 1+2 برای انتشار روی کنسول‌های نسل نهمی «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) ساخته می‌شود.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *