چرا باید از سامانه‌های ارسال اس‌ام‌اس استفاده کنیم؟

تبلیغات بخش مهمی از پیشرفت کسب‌وکارهای مختلف بوده و تقریباً تمامی مشاغل کوچک و بزرگ برای رشد و بقا به تبلیغات نیاز دارند. اما تبلیغات سنتی دیگر کارایی گذشته را ندارند و تبلیغات در فضای مجازی نیز می‌تواند پرهزینه و در بسیاری از موارد بی‌نتیجه باشد. به همین دلیل، بیشتر کمپین‌های تبلیغاتی برندهای مختلف برای دریافت نتیجه بهتر، به سراغ پیامک مارکتینگ یا ارسال پیامک تبلیغاتی به‌صورت انبوه می‌روند. اگر شما با این روش تبلیغاتی آشنایی زیادی ندارید، شاید این پرسش برایتان ایجاد شود که چرا باید از سامانه‌های ارسال اس‌ام‌اس استفاده کنیم و مزیت این روش نسبت به روش‌هایی مانند ایمیل مارکتینگ چیست؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به معرفی کامل سامانه ارسال پیامک و مزایای استفاده از آن بپردازیم.

معرفی پنل ارسال پیامک انبوه

پنل ارسال پیامک انبوه، در واقع سامانه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد تعداد زیادی پیامک را به‌صورت هم‌زمان و یک‌جا، برای مخاطبانی هدفمند ارسال کنید. برای استفاده از این سامانه، نیازی به داشتن گوشی تلفن همراه یا سیم‌کارت نیست. تمام فرایند ارسال از طریق وب‌سایت و سامانه آنلاین انجام می‌شود و نیازی به ارسال دستی پیامک‌ها که امری دشوار و غیرممکن است نخواهد بود. این روش تبلیغاتی، علاوه‌بر هدفمند بودن، یکی از ایمن‌ترین روش‌های تبلیغاتی نیز محسوب می‌شود. چرا که استفاده از این پنل‌ها کاملاً قانونی است و در صورتی که متن پیامک شما مشکلی نداشته باشد، تبلیغات شما با هیچ‌گونه پیگرد قانونی مواجه نخواهد شد. بنابراین اگر کسب‌وکار شما در دسته مشاغلی قرار می‌گیرد که به پیامک مارکتینگ نیاز دارند، این پنل‌ها و سامانه‌ها بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

چه کسب‌وکارهایی به پنل ارسال اس‌ام‌اس نیاز دارند؟

اکنون که با عملکرد پنل پیامک انبوه آشنا شدیم، نوبت آن است که بدانیم چه کسب‌وکارهایی به این روش تبلیغاتی نیاز دارند. به‌طور خلاصه می‌توان گفت که هر کسب‌وکاری که در زمینه ارائه خدمات یا فروش محصولات فعالیت می‌کند، می‌تواند از پیامک مارکتینگ برای معرفی برند خود استفاده کند. برخی از مهم‌ترین مشاغلی که امروزه از پنل پیامک انبوه به‌صورت گسترده استفاده می‌کنند، شامل موارد زیر می‌شوند.

  • فروشگاه‌های آنلاین
  • سالن‌های زیبایی و آرایشی
  • فروشگاه‌های پوشاک
  • بانک‌ها
  • مشاوران املاک
  • قالیشویی‌ها
  • مشاغل حوزه پزشکی
  • کسب‌وکارهای خانگی
  • کافه‌ها و رستوران‌ها
  • و…

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، لیست مشاغلی که به ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات نیاز دارند، بسیار گسترده و متنوع است. شما در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید، می‌توانید مخاطبان هدف خود را در بانک شماره‌های پنل پیامکی بیابید و تبلیغات خود را به‌صورت دقیق و هدفمند ارسال کنید.

مزایای استفاده از پنل پیامکی چیست؟

استفاده از پنل ارسال پیام کوتاه، مزایای مختلف و متعددی دارد که آن را به گزینه‌ای محبوب، مطمئن و مقرون‌به‌صرفه برای تبلیغات تبدیل کرده است. برخی از این مزایا شامل موارد زیر می‌شوند.

  • امکان ارسال پیامک به بانک شماره‌های مختلف به‌صورت هدفمند
  • قابلیت مدیریت بودجه از طریق انتخاب پنل‌های متنوع و تنظیم متن پیامک
  • عدم نیاز به اینترنت برای مشاهده تبلیغات توسط مخاطب
  • امکان تفکیک مخاطبان از نظر جنسیت، سن، صنف و موقعیت مکانی
  • امکان بررسی گزارش دریافت و مشاهده پیامک‌ها
  • ارتباط مستقیم با مخاطبان

تمامی این مزایا باعث شده‌اند تا بیشتر افراد به سراغ پیامک مارکتینگ بروند. یکی از مهم‌ترین مزایای سامانه‌های ارسال پیامک نسبت به ایمیل مارکتینگ یا تبلیغات در فضای مجازی این است که مخاطبان معمولاً به گوشی تلفن خود دسترسی دارند و در نتیجه نرخ بازدید بالاتر می‌رود. درحالی‌که ایمیل‌های تبلیغاتی اغلب به پوشه هرزنامه منتقل شده و نرخ بازدید بسیار پایینی دارند. تبلیغات در فضای مجازی نیز، حتی اگر به‌صورت هدفمند انجام شود، هزینه‌ بالایی داشته و برای کسب‌وکارهای کوچک و نوپا گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه محسوب نمی‌شود.

مقایسه سامانه پیامک با سایر روش‌های تبلیغاتی

شما می‌توانید در جدول زیر، مقایسه‌ای کلی بین پیامک مارکتینگ و سایر روش‌های رایج مانند تبلیغات سنتی، ایمیل مارکتینگ و تبلیغ در فضای مجازی مشاهده کنید.

روش تبلیغاتهزینه تقریبیسرعت اجرانرخ بازدیدهدفمندی مخاطبپیامک مارکتینگمناسب و مقرون‌به‌صرفهبسیار بالابسیار بالاکاملا هدفمندایمیل مارکتینگپایینپایینبسیار پایینمتوسطتبلیغات سوشال مدیابسیار بالاوابسته به الگوریتم و معمولا متوسطمتوسطمتوسطتبلیغات سنتی (بنر، تراکت و…)بالاکندپایینپایین

نحوه انتخاب بهترین پنل پیامکی

با استفاده از سامانه پیامک انبوه، می‌توانید به‌راحتی کارهای خود را تبلیغ کرده و با مخاطبان به‌صورت هدفمند در ارتباط باشید. اما پنل‌های مختلفی در بازار وجود دارد و انتخاب از بین آن‌ها می‌تواند کار دشواری باشد. پس چگونه می‌توان بهترین سامانه پیامکی را انتخاب کرد و این سامانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بانک شماره گسترده

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد از پنل‌های پیام کوتاه استفاده می‌کنند، امکان ارسال تبلیغات به طیف گسترده‌ای از مخاطبان است. بنابراین، سامانه‌ای که بانک اطلاعاتی و شماره‌های محدودی داشته باشد، این هدف را به‌کلی از بین برده و دیگر کاربردی برای شما نخواهد داشت. پس مطمئن شوید که پنل موردنظر، بانک شماره‌های گسترده‌ای دارد و امکان تفکیک مخاطبان و ارسال هدفمند پیامک را هم فراهم می‌کند.

امکان تحلیل عملکرد

بسیار مهم است که بتوانید عملکرد پیامک‌های ارسال‌شده قبلی را بررسی کنید. بنابراین، یک پنل کارآمد و حرفه‌ای باید این امکان را در اختیار شما قرار دهد. امکان گزارش‌گیری و دریافت آن از طریق یک فایل اکسل، برای افرادی که به دنبال پیشرفت هستند و می‌خواهند متن تبلیغات و مخاطبان خود را در آینده بهبود دهند، بسیار ضروری است.

امکان ارسال پیامک به تمامی شماره‌ها

پنل انتخابی شما باید امکان ارسال پیامک‌های LBS، BTS و همچنین امکان ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات را نیز داشته باشد. ارسال پیامک BTS و LBS (برای ایرانسل) به شما اجازه می‌دهد تا از طریق دکل‌های مخابراتی، مخاطبان خود را در یک منطقه جغرافیایی مشخص انتخاب کرده و تبلیغات را برای آن‌ها ارسال کنید. برخی افراد نیز شماره خود را در لیست سیاه قرار داده‌اند تا پیامک‌های مخابراتی و تبلیغاتی دریافت نکنند. با یک سامانه حرفه‌ای، امکان انجام تمامی این کارها و ارسال پیامک برای شما فراهم خواهد شد.

مدیریت ارسال و زمان‌بندی پیامک‌ها

برای اینکه بتوانید با مخاطبان خود ارتباطی سریع و دقیق داشته باشید، باید بتوانید در کمترین زمان ممکن، پیامک‌های خود را مدیریت کنید. همچنین، امکان ارسال پیام کوتاه در زمان‌بندی‌های مشخص به شما اجازه می‌دهد که به‌راحتی پیامک‌های مناسبتی ارسال کرده یا کمپین‌های تبلیغاتی هدفمندی را آغاز کنید. علاوه بر این، زمان‌بندی پیامک‌ها به شما امکان می‌دهد تا متن تبلیغات را در ساعاتی با احتمال بازدید بیشتر ارسال کرده و نرخ بازدید بالاتری داشته باشید.

داشتن تعرفه‌های مشخص

بسیاری از کسب‌وکارها و افراد، پیامک مارکتینگ را به‌دلیل قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه بودن آن انتخاب می‌کنند. به همین دلیل، اطلاع از قیمت پنل SMS به‌صورت شفاف اهمیت زیادی برای مدیریت بودجه دارد. مطمئن شوید که پنل انتخابی شما، قیمت‌های شفافی را ارائه داده و پس از پرداخت هزینه پنل، شما را با هزینه‌های اضافی روبه‌رو نکند. چرا که این امر در بسیاری از پنل‌های بی‌کیفیت رایج بوده و در بودجه اختلال ایجاد می‌کند.

امنیت بالا

هک شدن پنل‌های پیامکی بسیار خطرناک است و افراد خرابکار می‌توانند از طریق حساب شما اقدام به ارسال پیامک‌های مخرب کنند. بنابراین، به هیچ عنوان به پنل‌های ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت اعتماد نکنید و به سراغ سامانه‌هایی بروید که زیرساخت‌های امنیتی و پشتیبانی مناسبی دارند.

بازاریابی هوشمند با پنل نیازپرداز

بازاریابی هوشمند، کلید ورود شما به مسیر بهتری برای پیشرفت در کسب‌وکار است. اگر تا امروز فکر می‌کردید تبلیغات تنها از طریق روش‌های پرهزینه‌ای مانند تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی امکان‌پذیر است، اکنون با پیامک مارکتینگ آشنا شده‌اید. می‌توانید با ثبت‌نام در سامانه پیامک انبوه و خرید یک پنل مورد اعتماد، به تبلیغات هدفمند و اقتصادی بپردازید. یکی از بهترین پنل‌هایی که تمامی امکانات مهم و ویژه را در اختیار شما قرار داده و از امنیت بالایی برخوردار است، پنل پیامک نیازپرداز است. شما با انتخاب این سامانه می‌توانید با بهترین قیمت، بالاترین کیفیت و بیشترین سرعت، به تبلیغات پیشرفته از طریق پیامک مشغول شده و کسب‌وکار خود را ارتقا دهید. همین امروز به نیازپرداز مراجعه کرده و پنل اختصاصی خود را دریافت کنید.

سلب مسئولیت:
تیم مجله سخت افزار در تهیه محتوای رپورتاژ آگهی نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *