رفتن به نوشته‌ها

کمپین آگاهی‌بخشی دیجی‌کالا مهر و دکتر عبیدی برای پیشگیری از فشار خون بالا

در روز جهانی فشار خون (۱۷ می، ۲۷ اردیبهشت)، پلتفرم مسئولیت اجتماعی دیجی‌کالا مهر با همکاری شرکت داروسازی دکتر عبیدی، کمپینی مشترک را آغاز کردند.

 

Zoomit 

در روز جهانی فشار خون (۱۷ می، ۲۷ اردیبهشت)، پلتفرم مسئولیت اجتماعی دیجی‌کالا مهر با همکاری شرکت داروسازی دکتر عبیدی، کمپینی مشترک را آغاز کردند. 

منتشر شده در اپل

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *