آمازون درباره عدم استقبال از Alexa+ واکنش نشان داد

آمازون ادعای خبرگزاری رویترز مبنی بر عدم دسترسی کاربران به هوش مصنوعی Alexa+ را رد کرد. روز گذشته رویترز خبری با عنوان : هفته‌ها پس از عرضه هوش مصنوعی Alexa+ آمازون، کاربران کجا هستند؟ منتشر کرد که در آن به تفصیل دشواری خود را در یافتن گزارش‌های دست اول از استفاده آنلاین دستیارهای ارتقا یافته با هوش مصنوعی شرح داده بود. این شرکت پاسخ داده است که این ایده که Alexa Plus در دسترس نیست کاملاً اشتباه است.

به گزارش رسانه فناوری تکنا، در اینجا بیانیه کامل و نسبتاً تند این شرکت در این مورد آمده است که توسط اریک سویوم سخنگوی آمازون ارائه شده است:

این ادعا که Alexa+ در دسترس مشتریان نیست کاملاً اشتباه است. صدها هزار مشتری به Alexa+ دسترسی دارند و ما دائماً مشتریان بیشتری را که درخواست دسترسی زودهنگام داده‌اند دعوت می‌کنیم.

سویوم همچنین تصویر صفحه زیر را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد دعوت نامه ایمیلی چگونه باید به نظر برسد. Alexa Plus نسخه به‌روزرسانی شده Alexa با هوش مصنوعی مولد آمازون است که این شرکت در ماه فوریه اعلام کرد برای مشترکین Amazon Prime رایگان است و در غیر این صورت ۱۹.۹۹ دلار در ماه هزینه دارد.

در حالی که رویترز نمی‌گوید Alexa Plus هنوز در دسترس مشتریان نیست اما از قول یک تحلیلگر نقل می‌کند که گفته است: به نظر می‌رسد هیچ‌کس واقعاً آن را ندارد. این رسانه همچنین گزارش داد که تلاش‌هایش برای یافتن هرگونه کاربر واقعی Alexa Plus بی‌نتیجه بوده است و نوشت که ده‌ها سایت خبری یوتیوب تیک‌تاک X BlueSky و اینستاگرام و فیسبوک متا و همچنین Twitch آمازون و نظرات دستگاه‌های دستیار صوتی Echo در Amazon.com را جستجو کرده است. این رسانه افزود که با دو نفر که در Reddit ادعا کرده بودند از Alexa Plus استفاده کرده‌اند صحبت کرده است اما آنها شواهد محکمی به رویترز ارائه ندادند و هویت آنها قابل تأیید نبود.

با این حال برخی رسانه های خبری امروز گزارش داده اند که موجی از ایمیل‌ها روز جمعه ارسال شده و کاربران Amazon Alexa را برای امتحان Alexa Plus دعوت کرده است. این رسانه ها همچنین گزارش داده اند که سخنگوی آمازون به آن گفته است که صدها هزار مشتری این دستیار را امتحان کرده‌اند. آمازون برنامه دسترسی زودهنگام خود را برای تعداد کمی از مشتریان در پایان ماه مارس آغاز کرد. در آن زمان ویژگی‌هایی مانند امکان سفارش غذای بیرون‌بر از Grubhub با استفاده از متن محاوره‌ای یا شناسایی اعضای خانواده و یادآوری کارهایشان وجود نداشت.

صفحه‌ای در وب‌سایت آمازون اشاره می‌کند که برخی از ویژگی‌ها مانند امکان دسترسی به Alexa Plus در مرورگر وب یا در Fire TV یا تبلت آمازون هنوز به زودی ارائه می‌شوند. این شرکت گفته است که افرادی که دارای دستگاه‌های خاص Echo Show هستند را نسبت به دیگران در اولویت قرار می‌دهد.

منبع این خبر رسانه فناوری تکنا است. برای دیدن دیگر خبرها به تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر آمازون درباره عدم استقبال از Alexa+ واکنش نشان داد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

تکنا

آمازون ادعای خبرگزاری رویترز مبنی بر عدم دسترسی کاربران به هوش مصنوعی Alexa+ را رد کرد. روز گذشته رویترز خبری با عنوان : هفته‌ها پس از عرضه هوش مصنوعی Alexa+ آمازون، کاربران کجا هستند؟ منتشر کرد که در آن به تفصیل دشواری خود را در یافتن گزارش‌های دست اول از استفاده آنلاین دستیارهای ارتقا یافته
منبع خبر آمازون درباره عدم استقبال از Alexa+ واکنش نشان داد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *