رفتن به نوشته‌ها

اد شیرن و موج میلیونی مخاطبان؛ چطور ایرانی‌ها ترندهای اینستاگرامی را جابه‌جا می‌کنند؟

«اد شیرن» کمپین تبلیغاتی آهنگ «عزیزم» را از حدود ۵۰ روز پیش آغاز کرده و تاکنون در ۱۴ پست اینستاگرام، مجموعا بیش از ۶۶ میلیون بازدید به دست آورده است.

 

Zoomit 

«اد شیرن» کمپین تبلیغاتی آهنگ «عزیزم» را از حدود ۵۰ روز پیش آغاز کرده و تاکنون در ۱۴ پست اینستاگرام، مجموعا بیش از ۶۶ میلیون بازدید به دست آورده است. 

منتشر شده در اپل

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *