تحقیق و توسعه دیجی‌کالا در راستای ایجاد وفاداری مشتریان به برندها فعالیت می‌کند

مدیر کل بینش و بازاریابی دیجی‌کالا باور دارد سرویس تحقیقات بازار این شرکت می‌تواند سلایق مشتریان را به‌صورت بومی‌سازی شده شناسایی کند.

 

Zoomit 

مدیر کل بینش و بازاریابی دیجی‌کالا باور دارد سرویس تحقیقات بازار این شرکت می‌تواند سلایق مشتریان را به‌صورت بومی‌سازی شده شناسایی کند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *