CRM دیدار؛ نرم افزاری برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتریان در صنعت فناوری

برای اینکه در بیزنس‌تان موفق شوید، لازم است به مشتریان تمرکز کنید و نیازهای‌شان را برآورده کنید. این همان مشتری مداری و مشتری محوری است که همه‌ی شرکت‌های بزرگ مثل تویوتا انجام می‌دهند. برای موفقیت در دنیای تجارت پر رقابت امروزی استفاده از این استراتژی‌ها برای موفقیت ضروری است. این را من نمی‌گویم، بلکه بیشتر بزرگان دنیای تجارت گفته‌اند. برای اینکه بتوانید این استراتژی را اجرا کنید، نیاز به نرم افزار CRM دارید. ولی این ابزار چه فواید، مزایا، ویژگی و کاربردی دارد؟ در ادامه بهتان می‌گویم.

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار CRM برای صنعت فناوری

برای افزایش کارایی عملیاتی، بهینه سازی فرایندهای فروش و تقویت روابط پایدار با مشتری لازم است از نرم افزار CRM مناسب استفاده کنید. ولی CRM مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

مدیریت تماس؛

یک CRM مناسب به خوبی مخاطبین و مشتریان را سازماندهی و مدیریت می‌کند تا کارمندان بیزینس به راحتی بتوانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند و ازش استفاده کنند

مدیریت قیف فروش؛

یکی از مهم‌ترین کارهای هر بیزنس، پیگیری سرنخ و فرصت‌های فروش است. نرم افزار CRM از طریق قیف فروش این کار را انجام می‌دهد تا امکان پیش بینی و مدیریت موثر فروش را فراهم کند. از آنجایی که این ابزار با هوش مصنوعی کار می‌کند، ممکن نیست که مثل انسان‌ها چیزی را از قلم بیندازد.

قابلیت های یکپارچه سازی؛

بیزنس‌های بزرگ و موفق همیشه از چند ابزار مختلف برای مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت فروش، زمان و غیره استفاده می‌کنند. نمی‌شود که برای استفاده از هر ابزار سیستم را عوض کنید یا یک داده را در همه وارد کنید. برای جلوگیری از این مشکل دنبال ابزاری باشید که بتوانید آن را با ابزارهای دیگر ادغام کنید. CRM دیدار را می‌توان تقریبا با همه‌ی برنامه‌های تجاری، ادغام کرد.

گزینه‌های سفارشی‌سازی؛

یادتان باشد هیچ ابزاری 100% با بیزنس و شرایط کارتان تطابق ندارد. چون هر بیزینس جریان کاری و استراتژی‌های منحصر به فردی دارد. CRM خوب قابلیت سفارشی سازی دارد تا بتوانید آن را با نیازهای‌تان تطابق بدهید. این کار اثربخشی این نرم افزار بر روی کار را افزایش می‌دهد.

گزارش و تجزیه و تحلیل؛

نرم افزار CRM دیدار بینش عمیقی درباره عملکرد فروش، روند مشتری و بقیه معیارهای کلیدی ارائه می‌دهد که بهتان در تصمیم گیری کمک می‌کند. برای به حداکثر رساندن ارزش پیاده سازی CRM اتخاذ رویکرد استراتژیک خیلی مهم است. با متمرکز کردن داده‌ها، خودکار سازی فرایندها، بخش بندی و تقویت همکاری در بین بخش‌ها، می‌توانید کارها را ساده کنید، بازدهی را افزایش دهید و تجربیاتی بهتر برای مشتریان بسازید.

قیمت مناسب؛

یکی دیگر از ویژگی‌های CRM خوب، قیمت مناسب آن است. از آنجایی که ممکن است که شرکت‌های کوچک هم از این ابزار استفاده کنند باید قیمت CRM مناسب باشد. برای خرید CRM می‌توانید به سایت دیدار بروید که بهترین این ابزارها را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. جدا از آن شما می‌توانید اشتراک 15 روزه این ابزار را به صورت رایگان تهیه کنید.

متمرکز کردن داده‌ها؛

برای دسترسی آسان و تجزیه و تحلیل توسط تیم‌های فروش، بازاریابی و پشتیبانی تمام داده‌های مشتری را باید متمرکز کنید. این کار در عمل واقعا سخت است، ولی فقط با چند کلیک ساده نرم افزار CRM آن را انجام می‌دهد.

اتوماسیون کردن کارها؛

خیلی از کارهایی که مدیران و کارمندان شرکت آن جا می‌دهند، تکراری است. این کارهای تکراری آنقدر انجام شده‌اند که فقط حوصله افراد را سر می‌برند و وقت‌شان را می‌گیرند. CRM مناسب توانایی اتوماسیون دارد که خودش می‌تواند این کارها را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت شما انجام دهد. این کار باعث صرفه جویی در زمان می‌شود و بهره وری را هم افزایش می‌دهد. چون افراد وقت می‌کنند به کارهای بیشتر و مهم‌تری رسیدگی کنند.

تقسیم بندی؛

CRM مناسب پایگاه مشتریان را بر اساس معیارهای مختلف مثل شغل، درآمد، سن، معیارهای جغرافیایی، جنسین، رفتار خرید و غیره تقسیم بندی می‌کند. این کار به بخش بازاریابی و فروش کمک می‌کند که کارهای‌شان را شخصی سازی‌تر کنند و در نهایت فروش را افزایش می‌دهد.

همکاری؛

تقریبا امروزه همه‌ می‌دانند که در کارهای تیمی، وقتی همکاری نباشد، موفقیت دست نیافتنی است. حتی اگر بهترین بازیکن فوتبال جهان هم باشی، نمی‌توانی به تنهایی تیمی را شکست دهی. نمی‌توان همزمان هم دفاع کرد، هم حمله. برای موفقیت به همکاری نیاز دارید. این ابزار بهتان کمک می‌کند همکاری بین بخش‌های مختلف شرکت مثل فروش، بازاریابی و پشتیبانی را تقویت کنید تا رویکردی منسجم داشته باشید.

مزایا و کاربردهای نرم افزار CRM دیدار

در بالا گفتیم که نرم افزار CRMی که انتخاب می‌کنید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. از آنجایی که نمی‌توان همه‌ی ابزارهای این زمینه را امتحان کرد تا ببینید برای‌تان مناسب است یا خیر، اینجا بهترین ابزار مدیریت ارتباط با مشتری را معرفی کردیم. CRM دیدار این ابزار است که در بالا هم اسمش را بردیم در ادامه مزایا و کاربرد نرم افزار CRM دیدار را می‌گوییم تا متوجه شوید چرا این ابزار بهترین است:

تولید سرنخ و فرصت؛

یکی از کاربردهای مهم نرم افزار CRM دیدار، تولید سرنخ است. اگر توجه کرده باشید هر شرکت تعدادی افراد را برای بازاریابی و تولید سرنخ استخدام می‌کند. با استفاده از CRM دیدار دیگر نیاز نیست که برای این کار کسی را استخدام کنید. چون این ابزار به صورت خودکار لیدهای فراوانی ایجاد می‌کند. البته این همه ماجرا نیست. این ابزار به شکلی برنامه ریزی شده که با این سرنخ‌ها ارتباط برقرار کند و آن‌ها را به فرصت تبدیل کند.

البته نه به صورت ساده. این ابزار خودش لیدها را با توجه به معیارهای مختلف شناسایی می‌کند و بعد از تقسیم بندی به صورت خودکار ایمیل‌های شخصی سازی شده برای‌شان ارسال می‌کند. این کار باعث بالا رفتن نرخ جذب مشتری می‌شود. CRM شرکت دیدار به خوبی بازارها و افراد ایرانی را می‌شناسد و برخلاف نرم افزارهای خارجی به زبانی ساده و خودمانی باهاشان ارتباط برقرار می‌کند. از آنجایی که این ابزار ایرانی است، بهتر با هم زبانان خود ارتباط برقرار می‌کند و بهتر آن‌ها را می‌شناسد.

مدیریت فعالیت‌ها؛

یکی دیگر از امکانات نرم افزار CRM دیدار، مدیریت کارها است. شاید فکر کنید که می‌توانید خودتان به همه‌ی کارها رسیدگی کنید. ولی وقتی که بیزنس‌تان بزرگ شود و فروش بالا برود، فرصت نمی‌کنید« سرتون رو بخارونید» چه برسه به اینکه همه‌ی فعالیت‌ها را مدیریت کنید. این ابزار با مدیریت کارها بهتان می‌گوید که روزانه چه کاری انجام می‌شود و چقدر از پروژه‌ها انجام شده است. جدا از این می‌توانید برای زمان‌تان برنامه ریزی کنید.

همکاری افراد و تیم‌ها؛

یک بیزینس وقتی موفق می‌شود که اعضای آن به خوبی با یکدیگر همکاری کنند. فرض کنید در یک تیم فوتبال 3 بازیکن برتر جهان هستند؛ ولی به یکدیگر پاس نمی‌دهند. این عدم همکاری باعث می‌شود که این تیم در برابر تیم‌های ضعیف‌تر به مشکل بخورد. کسانی که فوتبال می‌بینند، این موضوع را حتما دیده‌اند. سی ار ام دیدار کمک می‌کند همکاری و تعامل با همکاران را افزایش دهید و در نهایت بیزینسی موفق‌تر داشته باشید. یادتان باشد فروش یک کار تیمی است نه تک نفری.

ارسال پیام به مشتریان؛

فرض کنید تعداد زیادی سرنخ دارید، برای جذب این افراد لازم است چه کاری انجام دهید؟ نمی‌شود که به تک تک این سرنخ‌ها زنگ بزنید. این کار زمان زیادی می‌برد. حتی اگر سرنخ‌ها را اولویت بندی هم کنید و به مواردی که واجد شرایط هستند زنگ بزنید، باز هم وقت زیادی می‌برد و بیخیال تعدادی سرنخ‌ می‌شوید که احتمال دارد جذب شوند. برای حل این مشکل از CRM دیدار استفاده کنید. این ابزار خودش به همه‌ی سرنخ‌ها پیام می‌دهد. جدا از به مشتریانی که مدتی است ازتان خرید نکردند پیام می‌دهد تا آن‌ها را به مشتری ماندگار تبدیل کند و تحریک‌شان کند به خرید.

شخصی سازی؛

یکی از مشکلاتی که افراد در استفاده از CRM دارند، شخصی سازی آن است. هیچ ابزاری به صورت کامل با بیزنس‌تان تطابق ندارد و لازم است که بعضی چیزها را در آن تغییر دهید. ولی متاسفانه همه‌ی ابزارها این ویژگی را ندارند. ولی CRM دیدار کاملا فرق دارد. شما می‌توانید فضای کاربری، نمودارها، اطلاعات و حساب کاربری‌تان را شخصی سازی کنید تا تجربه‌ای جذاب‌تر و اطلاعاتی مفیدتر داشته باشید. در نهایت این کار سبب افزایش تاثیر CRM روی بیزنس‌تان می‌شود.

گزارشات و داشبورد؛

نمی‌شود که همه‌ی آمارها را به صورت تکی بررسی کنید. در شرکت‌های بزرگ که آمارها زیاد هستند، این کار وقت زیادی می‌گیرد. بعضی وقت‌ها لازم است که یک گزارش نهایی از یک موضوع ببینید. البته باید گزارش کامل آن هم در دسترس باشد که در مواقعی که به مشکل خوردید به آن نگاه کنید. CRM دیدار دارای داشبوردی است که این گزارشات را برای‌تان خلاصه و مرتب کرده تا در وقت‌تان صرفه جویی شود. شما از این اطلاعات می‌توانید برای تجزیه و تحلیل سریع و آسان‌تر داده و کارها استفاده کنید.

اتصال و یکپارچگی با سایر سرویس ها؛

برای مدیریت مناسب بیزینس به ابزارهای زیادی نیاز دارید. شما می‌توانید CRM دیدار را به همه‌ی این ابزارها متصل کنید. این کار بهتان کمک می‌کند که اطلاعات را یکبار وارد سیستم کنید. جدا از آن تجزیه و تحلیل اطلاعات را ساده می‌کند. فرض کنید که این ابزار را با هوش مصنوعی ادغام کنید. این کار سبب می‌شود داده‌های به دست آمده تجزیه و تحلیل شوند و بهترین استراتژی برای فروش و بازاریابی بهتان پیشنهاد شود.

CRM موبایل؛

از دیگر فواید CRM دیدار می‌توان به نسخه موبایل آن اشاره کرد. در بعضی از مواقع ممکن است در جایی ایده‌ای به ذهن‌تان برسد و بخواهید آن را ثبت کنید. یا اینکه برای سفر به جایی رفته باشید و نیاز باشد که کارهای بیزنس‌تان را چک کنید. شما که نمی‌تواند هر جا که می‌روید با خودتان سیستم‌تان را ببرید. ولی قضیه برای موبایل فرق دارد. شما همیشه موبایل همراه‌تان است. این نرم افزار برخلاف بیشتر رقبا، قابلیت نصب روی گوشی را دارد و می‌توان در این حالت از همه‌ی امکانات آن استفاده کنید.

امنیت بالا؛

هیچ مدیری دوست ندارد که اطلاعات بیزنسش دست دیگران و رقبا بیفتد. شاید با خودتان بگویید که این آمارها به چه دردشان می‌خورد؟ این داده‌ها کمک می‌کند رقبا نقاط قوت و ضعف‌تان را بدانند. وقتی که پایگاه مشتریان‌تان دسترسی پیدا کنند، می‌توانند با تماس یا فرستادن چند پیام ساده، آن‌ها را جذب کنند. با نصب این نرم افزار دیگر نگران این موضوع نباشید. طراحان CRM دیدار از آخرین تکنولوژی‌ها برای بالا بردن امنیت برنامه استفاده کردند که سبب شده کسی نتواند به اطلاعات‌تان دسترسی داشته باشد.

پشتیبانی مناسب؛

یکی از مشکلاتی که بیشتر نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری دارند، پشتیبانی است. CRM دیدار برخلاف بیشتر این ابزارها پشتیبانی 24 ساعته و به زبان فارسی به کاربرانش ارائه می‌دهد تا کارتان متوقف نشود. اگر نحوه استفاده از این نرم افزار را بلد نیستید، نگران نباشید چون بخش پشتیبانی CRM دیدار هیچ وقت شما را تنها نمی‌گذارد و همیشه آماده پاسخگویی به سوالات و کمک بهتان است.

قیمت مناسب؛

در این شرایط اقتصادی حتی بیزنس‌های بزرگ هم دوست ندارند که پول خرج کنند. برای همین همه دنبال ابزاری با قیمت مناسب برای مدیریت ارتباط با مشتری هستند. CRM دیدار چند برنامه‌ی مختلف برای بیزنس‌های مختلف با بهترین قیمت ارائه می‌دهد. تا افراد با توجه به بودجه و اندازه شرکت، اشتراک مناسب را انتخاب کنند.

عدم نیاز به سرور؛

در گذشته هر شرکت اتاقی گرم و پر از سیستم برای ذخیره اطلاعات مشتریان داشت و حداقل یک نفر از این اتاق محافظت می‌کرد. ولی با استفاده از CRM ابری دیدار نیازی به این اتاق نیست. چون این ابزار اطلاعات را در فضای ابری ذخیره می‌کند و کار را برای‌تان ساده می‌کند. دیگر نیازی به کاغذ بازی و دیسک‌ نیست.

به صورت خلاصه بگوییم که نرم افزار CRM دیدار باعث بهبود تجربه و رضایت مندی مشتری می‌شود تا فروش را افزایش دهد.

کلام آخر

برای اینکه در بیزنس‌تان موفق شوید لازم است ارتباط خوبی با مشتریان برقرار کنید. ولی وقتی تعداد مشتری زیاد شود، این کار خیلی سخت است. شما نمی‌توانید با همه‌ی مشتریان به صورت مرتب و منظم ارتباط برقرار کنید. نه وقتش را دارید و نه نیرویش را. برای حل این مشکل باید از CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنید.

ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری زیاد هستند که در بالا بهترین‌شان را معرفی و بررسی کردیم. یادتان باشد دنیای تجارت جای آزمایش و خطا نیست چون یک اشتباه کوچک باعث از دست دادن هزاران مشتری می‌شود. پس همیشه بهترین را انتخاب کنید تا مشتریان را از دست ندهید.

salb-techna

منبع این خبر رسانه فناوری تکنا است. برای دیدن دیگر خبرها به تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر CRM دیدار؛ نرم افزاری برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتریان در صنعت فناوری پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

تکنا

برای اینکه در بیزنس‌تان موفق شوید، لازم است به مشتریان تمرکز کنید و نیازهای‌شان را برآورده کنید. این همان مشتری مداری و مشتری محوری است که همه‌ی شرکت‌های بزرگ مثل تویوتا انجام می‌دهند. برای موفقیت در دنیای تجارت پر رقابت امروزی استفاده از این استراتژی‌ها برای موفقیت ضروری است. این را من نمی‌گویم، بلکه بیشتر
منبع خبر CRM دیدار؛ نرم افزاری برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتریان در صنعت فناوری پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *