تعریف دبیرخانه و وظایف آن با اتوماسیون اداری یار

دبیرخانه مسئولیت ثبت، بایگانی و گردش کلیه اسناد و مکاتبات را برعهده دارد. در این مطلب وظایف و اهمیت دبیرخانه در کسب‌وکارها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

Zoomit 

دبیرخانه مسئولیت ثبت، بایگانی و گردش کلیه اسناد و مکاتبات را برعهده دارد. در این مطلب وظایف و اهمیت دبیرخانه در کسب‌وکارها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *