رفتن به نوشته‌ها

مالک نوکیا، شریک تجاری جدید بارسلونا؛ موی سر پدیده ۱۷ ساله به شکل لوگو HMD درآمد!

برند HMD جای اوپو را گرفت و حالا به‌عنوان شریک رسمی موبایلی باشگاه بارسلونا شناخته می‌شود.

 

Zoomit 

برند HMD جای اوپو را گرفت و حالا به‌عنوان شریک رسمی موبایلی باشگاه بارسلونا شناخته می‌شود. 

منتشر شده در اپل

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *