رفتن به نوشته‌ها

هوش مصنوعی هزینه‌های بازاریابی شرکتی سوئدی را ۱۰ میلیون دلار در سال کاهش می‌دهد

شرکت سوئدی کلارنا با استفاده از هوش مصنوعی میلیون‌ها دلار در هزینه‌های سالانه‌ی خود صرفه‌جویی می‌کند.

 

Zoomit 

شرکت سوئدی کلارنا با استفاده از هوش مصنوعی میلیون‌ها دلار در هزینه‌های سالانه‌ی خود صرفه‌جویی می‌کند. 

منتشر شده در اپل

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *