بازاریابی یا افشاگری؛ آیا واقعاً اطلاعات محرمانه شرکت‌ها لو می‌رود؟

بارها دیده‌ایم که وقتی به تاریخ عرضه‌ی محصولی نزدیک می‌شویم خبرهای مربوط‌به افشای اطلاعاتی جدید در مورد آن محصول سرتیتر خبرها را به‌خود اختصاص می‌دهد.

 

Zoomit 

بارها دیده‌ایم که وقتی به تاریخ عرضه‌ی محصولی نزدیک می‌شویم خبرهای مربوط‌به افشای اطلاعاتی جدید در مورد آن محصول سرتیتر خبرها را به‌خود اختصاص می‌دهد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *