بهترین گان ها در سیزن 4 کالاف موبایل!

همانطور که همه پلیر های پر و پا قرص این بازی محبوب می‌دانند ، به تازگی سیزن جدید بازی کالاف دیوتی موبایل منتشر شده و تغییرات فوق العاده جذابی هم در مپ ، داینمایک بازی و البته گان ها داشته است. اما یکی از مشکلات بزرگ همه شما احتمالا الآن این است که در این سیزن باید چه گان هایی بکشید که در بازی خوب باشند؟ بهترین گان های بازی نسبت به سیزن قبل تغییرات زیادی کرده است و بسیاری از پلیر های کامینویتی را گیج کرده؛ به همین خاطر من می‌خواهم در این مطلب از بلاگ جیب استور شما را با بهترین گان های سیزن 4 کالاف موبایل و اتچمنت های آن ها اشنا کنم.

گان هایی که در سیزن 4 کالاف شما را برنده می‌کنند!

همانطور که پیشتر اشاره کردم، در تازه‌ترین سیزن بازی محبوب کالاف دیوتی موبایل، تغییرات زیادی صورت گرفته است. این تغییرات شامل موارد مختلفی مانند تنظیمات بازی، بهبودهای گرافیکی، پیشرفت‌های داینامیکی و موارد دیگر می‌شود. علاوه بر این، یکی از مهم‌ترین تحولات، تغییرات مربوط به نرف و باف‌های این فصل است که تأثیر قابل توجهی بر روند بازی گذاشته‌اند.

به طور مثال، تغییراتی در سلاح‌های برتر بازی اعمال شده که کاملاً تجربه بازیکنان را متحول کرده است. فرض کنید با سلاح M13 که تا سیزن قبل ، گوشه لودات پلیر ها داشت خاک می‌خورد، الان می‌توانید مپ را به طور کامل درهم بریزید! در ادامه، من به شما بهترین سلاح‌های این سیزن را معرفی خواهم کرد.

اس ام جی PP19 Bizon ؛ همان گان همه کاره!

تمام کامیونیتی کالاف دیوتی موبایل در ایران الان این را می‌دانند که گان پی پی بایزون یک سلاح فوق‌العاده و چندمنظوره است. دلیل این محبوبیت و متیک بودن چیست؟ این سلاح حتی در فصل گذشته نیز قادر بود در انواع مختلف کاربردها مورد استفاده قرار گیرد. در سیزن جدید یا همان سیزن 4 هم گان پی پی بایزون همچنان فوق العاده است و همچنان امکان استفاده از آن به عنوان اس ام جی، رایفل و ال ام جی وجود دارد. با این حال، یک تغییر مهم در اتچمنت این گان را در سیزن جدید شاهد بودیم، پرک محبوب دیزیبل که در سیزن های قبل خیلی روی این سلاح محبوب بود، از آن حذف شده است. این تغییر چه تأثیری بر کارایی پی پی بایزون خواهد گذاشت؟

Rear Grip : Granulated Grip Tape
Ammunition : Large Caliber Ammo A
Muzzle : Monolithic Suppressor
Barrel : OWC Markman
Stock : OWC Skeleton Stock

ال ام جی S36؛ این گان یک لیزر واقعی است!

می‌دانم خیلی از ما نمی‌توانیم هنوز که هنوز است با ال ام جی ها کنار بیاییم ، خصوصا در بخش مولتی، چون دوست داریم توانایی های موومنت خود را بیشتر به چالش بکشیم؛ اما جای دارد که فقط این را بدانید ، ال ام جی S36 یکی از بهترین گان های سیزن 4 است که چه در مولتی و چه بتل ، می‌تواند نظر شما را راجب ال ام جی ها کلا عوض کند. این ال ام جی فایر ریت بسیار خوبی دارد و با اتچمنتی که برای شما ارائه کردیم ذره ای ریکویل روی آن احساس نمی‌کنید؛ اما در نظر داشته باشید که به خاطر ADS خیلی بالایی که دارد ، شاید لازم باشد که راش دادن و موومنت زدن را به کل از بازی خود حذف کنید.

Optic: Classic Red Dot Sight
Rear Grip : Granulated Grip Tape
Muzzle : Monolithic Suppressor
Barrel : MIP Extended Light Barrel
Stock : YKM Combat Stock

مطلب پیشنهادی: ترسناک ترین بازی هایی که باید آن ها را تجربه کنید!

رایفل DR-H؛ کهنه سرباز!

هنوزم اون رپر قدیمی زنده است… چطور ممکن است کسی با دی آر اچ آشنایی نداشته باشد؟ دی آر اچ یا همان دکتر اچ معروف، همان رایفل فوق‌العاده‌ و ترسناکی است که در بیشتر سیزن های بازی برای انمی ها نقش یک رنده را داشته است. این سلاح، علی‌رغم اینکه در این سیزن جزو لیست نرف‌ها قرار گرفت، اما بر عکس صحبت ها ، به شما می‌گویم که همچنان یک رایفل استثنایی به شمار می‌رود. شما همچنان می‌توانید با آن دشمنان خود را با ۳ تا ۵ شات نابود کنید!

Perk : Long Shot
Ammunition : 25 Round OTM Mag
Muzzle : Tactical Suppressor
Barrel : OWC Ranger
Stock : MIP Strike Stock

اس ام جی CX-9؛ اس ام جی سریع و قدرتمند!

و حالا نوبت می‌رسد به معرفی یکی از جذاب‌ترین و قدرتمندترین اس ام جی‌های این سیزن در مود مولتی‌پلیر. راحت می‌توانم اعلام کنم که سی ایکس ۹ در کنار سلاح‌های برجسته‌ای مثل فنک و سوییچ بلید، جایگاهی ویژه دارد. این سلاح بهترین گزینه برای نبردهای نزدیک و راش دادن است؛ چرا که در این سیزن جدید، با قدرت بالای خود می‌تواند دشمنان را با سه تا چهار شات به راحتی از پای درآورد!

Rear Grip : CX-9 Ace Grip
Ammunition : 50 Round Drums
Muzzle : Monolithic Suppressor
Barrel : CX-38
Optic :Red dot Sight 1

رایفل Type-19؛ رایفل همه کاره…

آن دسته از پلیرهایی که در سیزن گذشته به گان “گرو” وفادار بودند، با آغاز فصل چهارم بازی و با توجه به نرف شدن این سلاح، اکنون در جستجوی یک رایفل چند منظوره جدید هستند. رایفل Type-19 دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن می‌گردید. این سلاح فایر ریت فوق العاده ای دارد و ریکویل آن به طور عجیبی پایین است، به طوری که دقت آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد. بزرگترین برتری این گان این است که می‌توانید در نبردهای نزدیک، مید رنج و حتی در فاصله‌های دور از آن استفاده کنید. این یک گزینه فوق‌العاده برای هر نوع موقعیتی در میدان نبرد است.

Rear Grip : Polymer Grip
Ammunition : Fast Reload Mag
Muzzle : Tactical Suppressor
Barrel : Grip Barrel
Stock : Steady Stock

سی پی کالاف دیوتی موبایل از کجا بخریم؟

امیدوارم از این مطلب ، گان ها و اتچمنت هایی که در آن برای شما آماده کردیم استفاده کنید و لذت ببرید، همچنین شما می‌توانید برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل هم از خدمات جیب استور استفاده کنید.

منبع خبر بهترین گان ها در سیزن 4 کالاف موبایل! پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

تکنا

همانطور که همه پلیر های پر و پا قرص این بازی محبوب می‌دانند ، به تازگی سیزن جدید بازی کالاف دیوتی موبایل منتشر شده و تغییرات فوق العاده جذابی هم در مپ ، داینمایک بازی و البته گان ها داشته است. اما یکی از مشکلات بزرگ همه شما احتمالا الآن این است که در این
منبع خبر بهترین گان ها در سیزن 4 کالاف موبایل! پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *