رندرهای منتشر شده از گلکسی اس ۲۴ پلاس ظاهر کاملاً مشابه آن با نسل قبل را نشان می‌دهد

در تصاویری که از گلکسی اس ۲۴ پلاس منتشر شده میتوان به شباهت ظاهری آن به نسخه قبلی خود پی برد. این گوشی نسبت به نسل قبل کمی باریک‌تر و با ضخامت بیشتری عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدید گوشی‌های گلکسی سری ۲۴ در اوایل سال آینده معرفی خواهد شد. اخیراً تصاویری در ارتباط با یک عضو این خانواده منتشر شده که در واقع رندرهای اولیه آن محسوب می‌شود. اولین رندرهای سری اولترا شباهت بسیار زیاد آن به نسل قبلی این دستگاه را نشان می‌دهد.

گلکسی اس ۲۴ پلاس نیز در رندرهای خود کاملاً مشابه نسل قبلی بوده است. این گوشی به عنوان عضو میانی پرچمداران بعدی سامسونگ شباهت زیادی به اس ۲۴ داشته و نسخه بزرگتر از مدل پایه محسوب خواهد شد. هچنین دارای فریم تخت بوده و مشابه طراحی گوشی‌های موبایل امروزی عرضه می‌شود.

مشخصات فنی احتمالی این دستگاه شامل وجود یک نمایشگر تخت در ابعاد ۶.۷ اینچ است که در بالای آن حفره مخصوص دوربین سلفی قرار می‌گیرد. در پنل پشتی این دستگاه ۳ سنسور دوربین با چینش عمودی قرار دارند.

در سمت راست فریم دستگاه زیر دکمه پاور یک بریدگی که احتمالاً به آنتن UWB و یا 5G تعلق دارد دیده می‌شود. طبق خبرهای منتشر شده سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۲۸ دی ماه از سری جدید گوشی‌های پرچمدار گلکسی رونمایی کند.

منبع خبر رندرهای منتشر شده از گلکسی اس ۲۴ پلاس ظاهر کاملاً مشابه آن با نسل قبل را نشان می‌دهد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

تکنا

در تصاویری که از گلکسی اس ۲۴ پلاس منتشر شده میتوان به شباهت ظاهری آن به نسخه قبلی خود پی برد. این گوشی نسبت به نسل قبل کمی باریک‌تر و با ضخامت بیشتری عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدید گوشی‌های گلکسی سری ۲۴ در اوایل سال آینده معرفی خواهد
منبع خبر رندرهای منتشر شده از گلکسی اس ۲۴ پلاس ظاهر کاملاً مشابه آن با نسل قبل را نشان می‌دهد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *