محققان رباتی برای پیش بینی قطعی برق و ارزیابی ایمن شبکه ساختند

ربات جدید محققان می‌تواند علاوه بر پیش‌بینی قطعی برق در آینده این شبکه را به طور ایمن و کارآمد نظارت کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت فعال در زمینه شبکه‌های برق با تجزیه و تحلیل ارزیابی شبکه‌ها با استفاده از ربات قطعی برق را پیش از وقوع پیش‌بینی خواهد کرد.

شرکت انرزا برای نخستین بار در جهان می‌تواند ابزاری را با هدف ارزیابی خطر در شبکه‌های برق از طریق نظارت رباتیک ارائه کند. این شرکت قصد دارد با استفاده از فناوری رباتیک شبکه‌های برق را ایمن‌تر کرده و نظارت روی آنها کارآمدتر کند. آنسون میتلند، مدیر ارشد فناوری در این شرکت در مورد به کارگیری ربات گفته است: ما قصد داریم خدماتی را ارائه کنیم که تاکنون هیچ شرکتی در جهان آن را ارائه نکرده است. با کمک این ربات می‌توان کارگران را از محل خطر دور نگه داشت.

بازرسی‌های رباتیک نیز می‌تواند به جای بازرسی‌های حضوری ایمنی را افزایش دهند. میتلند در این مورد گفته است: در حال حاضر بازرسی شبکه‌های برق به صورت سنتی دستی انجام می‌شود. اما شرکت انرزا قصد دارد پیشرفت‌های فناورانه را با روشهای به کار گرفته شده توسط انسان ترکیب کند.

ربات ساخته شده توسط این شرکت دارای بخش‌هایی مانند دوربین حرارتی، دوربین‌های تشخیص عمق و ترکیبی از دوربین‌های استریوسکوپی است. این ربات با کمک پروانه‌های خود می‌تواند به سمت خطوط برق حرکت کرده و مجدداً آنها را متصل کند.

منبع خبر محققان رباتی برای پیش بینی قطعی برق و ارزیابی ایمن شبکه ساختند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

تکنا

ربات جدید محققان می‌تواند علاوه بر پیش‌بینی قطعی برق در آینده این شبکه را به طور ایمن و کارآمد نظارت کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت فعال در زمینه شبکه‌های برق با تجزیه و تحلیل ارزیابی شبکه‌ها با استفاده از ربات قطعی برق را پیش از وقوع پیش‌بینی خواهد کرد.
منبع خبر محققان رباتی برای پیش بینی قطعی برق و ارزیابی ایمن شبکه ساختند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *