اینستاگرام مدیریت پیغام‌های دریافتی را برای تولیدکنندگان محتوا ساده‌تر می‌کند

آپدیت اخیر اینستاگرام، امکان فیلترکردن پیام‌های دایرکت را براساس منابع مختلف و نوع فرستنده‌ی آن‌ها دراختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد.

 

Zoomit 

آپدیت اخیر اینستاگرام، امکان فیلترکردن پیام‌های دایرکت را براساس منابع مختلف و نوع فرستنده‌ی آن‌ها دراختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد. 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *