یک سال با اپل؛ برندی که همچنان قدر‌ت‌نمایی می‌کند

اپلِ ۲۰۲۳ یکی از موفق‌ترین نسخه‌های باارزش‌ترین برند دنیا بود، چرا؟ زومیت در این مقاله سیب ۳ تریلیون دلاری آمریکا را زیر ذره‌بین‌ می‌برد.

 

Zoomit 

اپلِ ۲۰۲۳ یکی از موفق‌ترین نسخه‌های باارزش‌ترین برند دنیا بود، چرا؟ زومیت در این مقاله سیب ۳ تریلیون دلاری آمریکا را زیر ذره‌بین‌ می‌برد. 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *