آمازون با الگوریتم قیمت‌گذاری مخفیانه، یک میلیارد دلار سود به جیب زد

الگوریتم‌های قیمت‌گذاری ناعادلانه، تبلیغات آزاردهنده و فرآیند گمراه‌کننده‌ی ثبت‌نام در سرویس پرایم؛ FTC بار دیگر یقه‌ی آمازون را گرفته است.

 

Zoomit 

الگوریتم‌های قیمت‌گذاری ناعادلانه، تبلیغات آزاردهنده و فرآیند گمراه‌کننده‌ی ثبت‌نام در سرویس پرایم؛ FTC بار دیگر یقه‌ی آمازون را گرفته است. 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *