اپل یکی از «صمیمی‌ترین» برندهای دنیا است


Post-Thumbnail

 گزارش جدید منتشر شده توسط MBLM اپل را در لیست «صمیمی‌ترین» برندهای دنیا جای داده است.

موسسه یاد شده از شش هزار مصرف کننده در مورد ۵۴ هزار برند متفاوت در سراسر دنیا نظرسنجی کرده است. ۵۴ هزار برند بررسی شده در این نظر سنجی، در ۱۵ صنعت مختلف و کشورهای گوناگون از آمریکا و مکزیک گرفته تا امارت متحده عربی قرار داشتند. مهم‌ترین هدف این نظر سنجی، کشف برندهای صمیمی و دوست داشتنی در میان مصرف کنندگان بوده است.

در حقیقت مهم‌ترین سؤال این نظر سنجی پیدا کردن برندهایی است که بیشترین میزان محبوبیت را در میان مصرف کنندگان دارند و همچنین مردم با شنیدن نام آن‌ها احساس خوبی به آن پیدا می‌کنند.

افراد شرکت کننده در این مجموعه اغلب جوانان با متوسط سن بیست الی سی سال بوده‌اند که در این میان، اپل نیز به عنوان یک برند محبوب و دوست داشتنی شناخته شده است. علاوه بر این، برند اپل به عنوان محبوب‌ترین برند در میان مصرف کنندگان آمریکایی شناخته شده است و بالاتر از برندهایی نظیر آمازون و نتفلیکس قرار گرفته است.

گفتنی است که اپل سال گذشته در مقام سوم این لیست قرار داشت و آمازون و نتفلیکس محبوب‌تر از اپل بودند، اما نظر سنجی انجام شده در سال جدید نشان می‌دهد که اپل توانسته به مقام اول این لیست دست یابد. برندهای دیگر حاضر در این لیست شامل یوتیوب، پلی استیشن، استارباکس، نینتندو، گوگل، تنفلیکس، کوکاکولا و والمارت می‌شوند.

خصوصیاتی نظیر نوآوری، پشتیبانی هر چه بهتر توسط مشتریان و همچنین ارائه محصولات با کیفیت باعث شده تا اپل به عنوان یک کمپانی فعال در حوزه فناوری، بتواند به عنوان محبوب‌ترین و صمیمی‌ترین برند در آمریکا شناخته شود. علاوه بر این، اپل همچنان در تلاش است تا با تولید محصولات بهتر و باکیفیت‌تر در سال جدید میلادی، میزان محبوبیت خود را در میان کاربران و مصرف کنندگان جهانی افزایش دهد.

مطالب مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*